TALENTY
Nie każdy Shinobi był uzdolniony we wszelkiej dziedzinie walki, zazwyczaj skupiał się na jednej, w których rozwijał swe umiejętności do granic możliwości. Dlatego też powstały te talenty, z których przez łączny czas gry można wybrać tylko jedną.
KAŻDY MOŻE POSIADAĆ 1 TALENT
Spis Talentów: *NinJutsu *TaiJutsu *GenJutsu *FūinJutsu *IryoJutsu *KenJutsu *Yoosa
NinJutsu: Wybierając tę drogę rozwoju mamy możliwość nauki: *NinJutsu - Ranga S *TaiJutsu - Ranga B *GenJutsu - Ranga C *FūinJutsu - Ranga C *KenJutsu - Ranga C *IryoJutsu - Zakaz Nauki *Yoosa: ~Pierwszy żywioł do rangi S ~Drugi do rangi B
TaiJutsu: Wybierając tę drogę rozwoju mamy możliwość otwierania bram oraz nauki: *TaiJutsu - Ranga S *NinJutsu - Ranga B *GenJutsu - Ranga C *FūinJutsu - Zakaz Nauki *KenJutsu - Ranga A *IryoJutsu - Zakaz Nauki *Yoosa: ~Pierwszy żywioł do rangi S ~Brak możliwości posiadania drugiego żywiołu *Wybranie Yoosa jako drugi lub trzeci talent nie przynosi żadnych korzyści.
GenJutsu: Wybierając tę drogę rozwoju mamy możliwość nauki: *GenJutsu - Ranga S *NinJutsu - Ranga B *TaiJutsu - Ranga C *FūinJutsu - Ranga C *KenJutsu - Ranga C *IryoJutsu - Zakaz Nauki *Yoosa: ~Pierwszy żywioł do rangi S ~Drugi do rangi A
FūinJutsu: Wybierając tę drogę rozwoju mamy możliwość nauki: *FūinJutsu - Ranga S *NinJutsu - Ranga B *TaiJutsu - Ranga C *GenJutsu - Ranga C *KenJutsu - Zakaz Nauki *IryoJutsu - Zakaz Nauki *Yoosa: ~Pierwszy żywioł do rangi S ~Drugi do rangi A
IryoJutsu: Wybierając tę drogę rozwoju mamy możliwość nauki: *IryoJutsu - Ranga S *NinJutsu - Ranga A *TaiJutsu - Ranga B *GenJutsu - Ranga C *KenJutsu - Zakaz Nauki *FūinJutsu - Ranga D *Yoosa: ~Pierwszy żywioł do rangi S ~Drugi do rangi B
KenJutsu: Wybierając tę drogę rozwoju mamy możliwość stworzenia miecza o specjalnych właściwościach oraz nauki: *KenJutsu - Ranga S *NinJutsu - Ranga B *GenJutsu - Ranga C *FūinJutsu - Zakaz Nauki *TaiJutsu - Ranga A *IryoJutsu - Zakaz Nauki *Yoosa: ~Pierwszy żywioł do rangi S ~Drugi żywioł do rangi C
Yoosa: Wybierając tę drogę rozwoju mamy możliwość posiadania trzech żywiołów chakry: ~Pierwszy na stopniu Genin'a. ~Drugi na stopniu Jounin'a. ~Trzeci na stopniu Kage|Nukenin S. *Yossa - ~Główna natura do rangi S ~Pierwszy żywioł chakry do rangi A ~Trzeci żywioł chakry do rangi B *NinJutsu - Ranga B *GenJutsu - Ranga D *FūinJutsu - Zakaz Nauki *TaiJutsu - Ranga C *IryoJutsu - Zakaz Nauki
*Osoby posiadające Kekkei Genkai mogą otworzyć maksymalnie drugą bramę.
*Osoby będące Jinchuuriki| potrafiące używać Sennin Modo nie mogą otwierać bram.
*W przypadku wyboru Yoosa jako pierwszy stopień można posiadać wyłącznie trzy żywioły chakry, chyba że pochodzi się z klanu, który posiada ich więcej. W przypadku, gdy pierwszym talentem jest TaiJutsu można posługiwać się wyłącznie jednym elementem natur chakry.
*IryoJutsu musi zostać wybrane jako pierwszy talent, inaczej nie ma żadnej możliwości nauki technik medycznych.
*By posiąść miecz ze specjalnymi właściwościami, KenJutsu musi zostać wybrane jako główny talent, w innym przypadku istnieje możliwość nauki technik spod arsenału Ken, aczkolwiek bez posiadania wyjątkowej broni.
UMIEJĘTNOŚCI DODATKOWE
-Siła - jesteśmy silniejsi. -Szybkość - szybciej się przemieszczamy. -Zręczność - szybciej używamy techniki. -Wytrzymałość - jesteśmy wytrzymalsi na różne ataki. -Inteligencja - Dzięki niej łatwiej analizujemy sytuacje, w jakimś stopniu mamy powiększoną odporność na gen jutsu umysłowe oraz nieco zwiększa efektywność technik.
|