Kunai :
Kunai
Podstawowe zaopatrzenie każdego Shinobi często stosowane w treningach oraz w walce.
Koszt :
Kabuto no Kunai
Nieco cięższy od swego poprzednika, lecz za to posiada końcówkę zgiętą do zewnątrz. Broń idealna dla osób, które chcą wymierzyć ciosy w miejsce trudno dostępne.
Koszt :
Yondaime no Kunai
Kunai wytworzony na potrzeby byłego Yondaime Konohy, posiadający dodatkowo rozgałęzienie w postaci dwóch mini ostrzy, które również ranią przeciwnika przy wbiciu się w jego ciało.
Koszt :
Kyodaina Kunai
Broń stosowana przez byłych strażników bramy w Konoha, znacznie większa i cięższa od swego pierwowzoru, lecz dzięki temu jest w stanie przeciąć większą ilość rzeczy.
Koszt :
Shuriken :
Shuriken
[img][/img]
Druga podstawowa broń Shinobi tzn. "gwiazda ninja", służy głównie do rzucania, aniżeli walki wręcz.
Koszt :
Dai Shuriken
Większa wersja popularnego shurikena, która z pozoru cięższa, lecz dzięki temu rzuty są bardziej bolesne oraz celniejsze, mimo że nie lecą na wielką odległość.
Koszt :
Fūma Shuriken
Duży shuriken, na który składają się cztery ostrza możliwe do rozłączenia. Rzuca się nim w dość specyficzny sposób, gdy jest jeszcze złożony. Specjalny okrąg znajdujący się w miejscu złączenia ostrzy znacznie ułatwia operowanie nim, aczkolwiek wciąż wymaga to wprawy.
Koszt :
Bomby :
Hikaridama
Z pozoru przypomina kulkę stworzoną z masy zgniecionego papieru wraz z inkantacją napisaną czarnym kolorem po środku swej budowy, lecz tak na prawdę jest to iście przydatna broń, która po zderzeniu z jakimś obiektem, lub też odczekaniu 10 sekundy wybucha tworząc oślepiające światło. Zazwyczaj stosowane do dywersji.
Koszt :
Kemuridama
Bomba posiadająca tę samą budowę co jej poprzedniczka, aczkolwiek o odmiennym działaniu i braku inkantacji. Gdy doprowadzi się do wybuchu owego przedmiotu poprzez ciśnięcie nim o jakiś obiekt wybucha tworząc chmurę dymu ograniczającą znacznie widoczność.
Koszt :
Aisu Bakudan
Mała bomba, którą spokojnie można przywiązać do kółka znajdującego się u końca kunai, a następnie cisnąć nim w przeciwnika. Jeśli zderzy się ona z jakimś obiektem wybucha tworząc małą chmurę lodu ochładzającą|zamrażającą wszystko w promieniu półtorej metra. Prawdopodobnie jest w stanie zatrzymać techniki katon do rangi C włącznie, lecz nie wszystkie - innymi słowy próbowanie na własną odpowiedzialność.
Koszt :
Senbon :
Senbon
Igły stosowane przez bardziej doświadczonych Shinobi stosowane zazwyczaj by trafić w punkty witalne przeciwnika.
Koszt :
Senbon no Ranchā
Specjalna kusza, którą można zamontować na ręce. Pozwala ona na wystrzelenie pięciu Senbon za pomocą mechanizmu.
Koszt :
Senbon no Kasa
Parasol umożliwiający ukrycie w środku do 40 Senbon. Następnie po wyrzuceniu go w górę istnieje możliwość uwolnienia i wystrzelenia ukrytych akcesoriów. Należy jedynie uważać, gdyż Senbon lecą dookoła parasola, więc można zostać narażonym na atak spod własnej techniki.
Koszt :
Burēdo :
Geka-yō Mesu
Mały nożyk inaczej zwany skalpelem umożliwiający przecięcie skóry jak i słabych lin. Często wykorzystywany przez medyków.
Koszt :
Tanto
Sztylet z ostrzem o długości 25 centymetrów świetnie sprawdzający się w przypadku pchnięć jak i cięcia przeciwnika. Dzięki jego wielkości jak i wadze, można całkiem szybko nauczyć się jego pełnej obsługi.
Koszt :
Bokken
[img][/img]
Drewniany miecz, o głowni długości 80 centymetrów oraz lekko wygiętym kształcie. Przeznaczony dla mniej doświadczonych mistrzów miecza, zazwyczaj to nim trenują nim przejdą do używania katany.
Koszt:
Katana
Tradycyjna broń Samurajów o głowni długości 80 centymetrów oraz lekko wygiętym kształcie. Świetnie sprawdza się w połączeniu z technikami żywiołowymi.
Koszt :
Fuuma no Burēdo - Zanbatō
Broń wytworzona przez Shinobi pochodzących z klanu Fuuma. Polecana głównie dla silnych Shinobi ze względu na jego wagę, lecz nadrabia to siłą cięć jakie można nią wykonać.
Koszt :
Hikikomi burēdo
Mechanizm z dwoma ukrytymi sztyletami, który należy założyć na obie ręce. W przypadku walki można je spokojnie wysunąć tworząc element zaskoczenia i zaatakować przeciwnika lub obronić się przed inną bronią białą.
Koszt :
Nakkuru
Kastety używane niegdyś przez Asumę, idealnie sprawdzające się przy walce w zwarciu. Istnieje możliwość przelania do nich chakry żywiołu, która wzmacnia ich atak lub nadaje specjalne właściwości.
Koszt :
Hoka no Buki :
Nunchaku
Broń składająca się z dwóch pałek połączonych łańcuchem. Idealna dla użytkowników TaiJutsu.
Koszt :
Chēn-Tsuki Tebukuro
Rękawica zakładana na jedną z rąk posiadająca zamontowany mechanizm, w którym znajduje się łańcuch, który można rozciągnąć na odległość 5 metrów. Wykorzystanie tej broni zależy od wizji użytkownika.
Koszt :
Han
Wachlarz stosowany niegdyś przez Temari znacznie wzmacniający techniki Fuuton oraz umożliwiający wytwarzanie zwykłych podmuchów wiatru, które mogą ranić przeciwnika jak i odbić zbliżające się bronie.
Koszt :
Rōru :
Chīsana Koiru
Mały zwój pozwalający na zapisanie w nim jakiś informacji, lub ukrycie broni.
Koszt :
Heikin-Tekina Rōru
Średniej wielkości zwój pozwalający na zapisanie we wnętrzu jakiś informacji, jutsu, lub ukrycie broni.
Koszt :
Ōkibona Rōru
Dużej wielkości zwój pozwalający na przechowanie większej ilości przedmiotów i innych tego typu rzeczy.
Koszt :
Shinobi no Akusesarī :
Nōto
Pusta notka, na której można zapisać jakieś inskrypcje.
Koszt :
Bakuhatsu-Tekina no Noto
Notka zawierająca wybuchową inskrypcję, którą można przykleić do drzewa lub po prostu rzucić wraz z kunai'em w stronę przeciwnika. Jeśli przyklejona to wybucha po kontakcie z jakimś obiektem, lub gdy przeciwnik wejdzie na specjalnie utworzoną strefę wybuchu.
Koszt :
Makibishi
Kolce, które można rozsypać po podłożu w przypadku ucieczki przed przeciwnikiem, lub po prostu rozstawiając pułapkę. Ze względu na swoją wielkość są mało widoczne, dzięki czemu przeciwnik może łatwiej wpaść w ich sidła, jeśli tak się stanie dość poważnie ranią stopy.
Koszt :
Beru
Dzwoneczek służący do rzucania GenJutsu wraz z Senbon, lub po prostu używany w celach ćwiczeniowych.
Koszt :
Sureddo
Nić, do której można przymocować shuriken lub inne tego typu rzeczy a następnie sterować ich ruchem.
Koszt :
Ōkyū Shochi Kitto
Podstawowa apteczka zawierająca w swym wyposażeniu jeden bandaż elastyczny, pięć plastrów, rękawiczki jednorazowe oraz maść chłodzącą na rany płytkie.
Koszt :
Omomi
Specjalne ciężarki treningowe na nogi znacznie ograniczające poruszanie się, idealne dla użytkowników TaiJutsu w celu wzmożenia ich treningu.
Koszt :
Kansōshita Ketsueki to Piru
Pigułka zawierająca skrzepniętą krew. Idealna na długie walki gdy straciliśmy licznej ilości krwi, nadmierne jej stosowanie ma tragiczne dla użytkownika skutki.
Koszt :
Shinobi no Kiki :
Horusutā
Kabura przyczepiana zazwyczaj do paska pozwalająca na przechowanie w jej wnętrzu do 3 małych zwoi, 3 bomb, 5 kunai, 5 shuriken, oraz 10 notek.
Koszt :
Kunai no Horusutā
Kabura zakładana na udo pozwalająca przechować do pięciu kunai.
Koszt :
Rajio
Radio umożliwiające komunikację między członkami drużyny podczas misji. Działa w odległości do 100 metrów.
Koszt :
Masuku
Maska umożliwiająca oddychanie pod wodą, lub przebywanie bez skutków ubocznych w zatrutych pomieszczeniach.
Koszt :
Hyōtan
[img][/img]
Gurda umożliwiająca przenoszenie wody lub piasku, który następnie można wykorzystać do swych technik. Jednym jej minusem jest to, że przez swą wagę znacznie ogranicza ruchy osoby, która ją nosi.
Koszt :
Iryō-yō Yōki
Specjalny pojemnik zawierający substancję płynną, która umożliwia zachowanie oczu w stanie takim, jakim były jeszcze w ciele ich wcześniejszego właściciela. Wyrwane oczy należy włożyć maksymalnie w przeciągu 5 minut do tego pojemnika.
Koszt :
Tebukuro
Specjalne rękawice z odkrytymi palcami chroniące przez zdarciem skóry.
Koszt :
Offline