#1 2015-01-03 00:47:46

Hugoslaw

Administrator

Zarejestrowany: 2015-01-02
Posty: 37
Punktów :   

Klan Yamanaka

http://i.imgur.com/1s37PZQ.png
Klan pochodzący z Konohagakure, specjalizujący się w przejmowaniu kontroli nad umysłem przeciwnika. Za pomocą czakry, przenoszą swoją jaźń do ciała rywala, przez co ten nie ma szans na obronę, ani na możliwość poruszania się, dzięki czemu klanowicz potrafi manipulować ruchami przejętego ciała. Ponadto klan cechuje się technikami opierającymi się na telepatii, dzięki czemu członkowie klanu są wstanie zajrzeć do cudzego umysłu i odkryć najskrytsze tajemnice, a także komunikować się z innymi przy użyciu myśli. Między klanem Yamanaka, a klanami Akimichi i Nara od wielu pokoleń zawiązana jest więź przyjaźni, zapoczątkowana przez klan Sarutobi.
http://i.imgur.com/LErjWQM.png
Zalety:
- Kontrola nad ciałem przeciwnika
- Możliwość komunikacji na dużą odległość

Wady:
- Narażenie własnego ciała na wiele ataków

_________________________________________________________________________________________
http://i.imgur.com/Vnas47Q.png

*Shintenshin no Jutsu
http://i48.tinypic.com/2gsms5z.jpg
Jest to podstawowa technika klanu. Pozwala ona przenieść się użytkownikowi do ciała innej osoby lub zwierzęcia. Ma on wtedy całkowitą kontrolę nad ciałem ofiary, jednak w trakcie działania techniki, ciało użytkownika pozostaje bezbronne. Duch użytkownika porusza się w lini prostej i gdy nie trafi w cel, to zajmuje to trochę czasu, zanim wróci do swego ciała. Silniejsi shinobi są w stanie wyrzucić z swojego ciała intruza. W dodatku gdy kontrolowane przez użytkownika ciało, zostanie zranione lub zabite, to takie same obrażenia odnosi ciało użytkownika.
Chakra:

*Shinten Bunshin no Jutsu
http://i.imgur.com/HZweL2F.png
Jutsu, pozwala przejąć kontrole nad dwoma klonami na raz. Dusza użytkownika nie musi przebiegać w linii prostej, tak jak w w/w jutsu, dzięki czemu przejęcie klonów jest niemal pewne. W czasie panowania nad klonami nie mogą zostać odwołane przez ich pierwowzór.
Chakra:

*Shinranshin no Jutsu
http://i46.tinypic.com/2nc4cp1.jpg
Technika pozwala na zapanowaniem nad ciałem przeciwnika. Jednak użytkownik pozostaje w pełni świadomy, oraz ofiara z tym że Ona nie kontroluje swoich ruchów i jest zdana na użytkownika techniki.
Chakra:

*Shindenshin no Jutsu
http://i.imgur.com/THIHE8p.png
Trudna technika, pozwalająca na porozumiewanie się telepatyczne z innymi ludźmi. Członek klanu może komunikować eis z wieloma osobami na raz (zależy to od poziomu umiejętności danego shinobi), a osoby te mogą komunikować się miedzy sobą. Użytkownik może również przekazać tę umiejętność na inną osobą dotykając jej czoła (jest to chwilowe i nie może za bardzo oddalać się od członka klanu)
Chakra:

*Shinran Enbu no Jutsu
http://img7.imageshack.us/img7/4182/14047919.png
Udoskonalone technika Shinranshin no Jutsu. Użytkownik może kontrolować większą ilość ciał i umysłów przeciwnika, nie tracąc przy tym świadomości.
Chakra:

*Kokoro o yomu
http://i48.tinypic.com/244nrr9.jpg
Gdy przeciwnik jest unieruchomiony, członek klanu Yamanaka kładzie dłoń na głowę ofiary i przenosi się do jego podświadomości, a konkretniej do jego mózgu. Wtedy członek klanu, przykłada dłonie do mózgu i wysuwają się z niego gigantyczne zwoje, które ukazują swoją treść w postaci wspomnień, przeżyć itp. Tym sposobem członek klanu może wiedzieć wszystko o ofierze, oraz wymazać to, co mu się nie spodoba np. informacje o wiosce. Podczas tego procesu, ofiara pozostaje nieprzytomna.
Chakra:

*Kanchi Kekkai
http://i47.tinypic.com/14b2fdc.jpg
Technika tworzy barierę, dzięki której można monitorować dany obszar. Pozwala ona wykryć intruza, który się zbliża do danego obszaru drogą lodową, powietrzną czy podziemną. Gdy ktoś przechodzi przez barierę, to konsystencja przypomina bardziej wodnistą. Barierą można otoczyć nawet całą wioskę, jednak tworzenie i utrzymywanie jej jest wyczerpujące, dlatego wymagane są duże umiejętności shinobi.
Chakra:

*Shinten Kugutsu Juin no Jutsu
http://i.imgur.com/G42MonB.png
Nieco bardziej skomplikowana wersja techniki przejęcia umysłu. Ze zwoju, użytkownik bierze specjalną lalkę, którą zostawia w jakimś miejscu, jest to pułapka zastawiona na przeciwnika. Gdy wróg przebiegnie w pobliżu lalki shinobi techniki wykonuje Shintenshin no Jutsu, aby swój umysł przenieść do lalki. Jeżeli wejdzie w zwarcie z wrogiem z karteczki, którą kukła ma przyczepioną do głowy z napisem ''klątwa'' napis zniknie, przez co następuje zamiana umysłu użytkownika z oponentem, czyli przeciwnik znajduje się w kukle, a user w ciele nieprzyjaciela. Oczywiście lalkę najlepiej czymś przybić, by wróg nie mógł się w niej poruszać.
Chakra:

Offline

 
Kontakt:
Wymiana: Topka:


Administracja:

Hideyoshi - 7583806




Shaman King











SoulOfNinja

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.transport07.pun.pl www.pwsz-ekonomia.pun.pl www.collegium.pun.pl www.racemov.pun.pl www.smka.pun.pl